Hello Guest

Sign In / Register

Welcome,{$name}!

/ Atsijungti
lietuvių
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикGalegolietuviųMaoriRepublika e ShqipërisëالعربيةአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskeraБеларусьLëtzebuergeschAyitiAfrikaansBosnaíslenskaCambodiaမြန်မာМонголулсМакедонскиmalaɡasʲພາສາລາວKurdîსაქართველოIsiXhosaفارسیisiZuluPilipinoසිංහලTürk diliTiếng ViệtहिंदीТоҷикӣاردوภาษาไทยO'zbekKongeriketবাংলা ভাষারChicheŵaSamoaSesothoCрпскиKiswahiliУкраїнаनेपालीעִבְרִיתپښتوКыргыз тилиҚазақшаCatalàCorsaLatviešuHausaગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Namai > Dienoraštis > Droselio padėties jutikliai: tipai, darbo principai ir automobilių programos

Droselio padėties jutikliai: tipai, darbo principai ir automobilių programos

Šiame straipsnyje nagrinėjami skirtingi TPS tipai, įskaitant „Hall Effect“ ir „Stumdomo pasipriešinimo jutiklius“, išsamiai aprašant jų darbo principus, programas ir gamintojo nuostatas.„Hall Effect TPS“, kurį iliustruoja „Toyota“ dvigubos salės sistema, siūlo didelį patikimumą, o slenkantys atsparumo jutikliai, kuriuos naudoja „Nissan“ ir „GM“, teikia ekonomiškus sprendimus.

Katalogas

1. Droselio padėties jutiklių tipai
2. Droselio padėties jutiklio funkcionalumas

Throttle Position Sensors

Droselio padėties jutiklių tipai

Droselio padėties jutikliai (TPS) patyrė esminius transformacijas, kad atitiktų kintančią automobilių technologiją.Šiuolaikiniai TPS dizainai daugiausia apima tradicinius stumdomo pasipriešinimo jutiklius, tuščiosios eigos jungiklio jutiklius ir integruotus stumdomus pasipriešinimo jutiklius.Be to, šiuolaikinės elektroninės droselio sistemos dabar yra įterpiamos dvigubo stumdomo pasipriešinimo jutikliai kartu su linijiniais salės efekto jutikliais, kad būtų galima patikslinti droselio valdymą.

Pažymėtina, kad įvairūs automobilių gamintojai priėmė specifines jutiklių technologijas - „Toyota“ pasirenka „Hall Effect“ jutiklius, tuo tarpu „Nissan“ ir „General Motors“ teikia pirmenybę stumdomo pasipriešinimo jutikliams.

„Hall Effect“ droselio padėties jutikliai

Hall Effect Throttle Position Sensors

„Hall Effect TPS“ diegimo pavyzdys yra 2016 m. „Toyota Camry“, naudojant nekontaktinę „Double Hall“ efekto jutiklių sistemą.Ši sistema integruoja salės elementus ir magnetus, apgalvotai išdėstytus ant droselio ašies.Magnetinio lauko srautas keičiasi, kai droselis koreguoja, kai dispersija aptikta ir paversta elektroniniu signalu.Elektroninio valdymo modulis (ECM) analizuoja šį signalą, kad būtų galima išskaičiuoti droselio padėtį.Išskirianti šios sąrankos bruožą yra jos dvigubos grandinės architektūra „VTA1“ ir „VTA2“, siūlantis padidėjusį patikimumą ir saugumą, nustatant neatitikimus per kryžminį patikrinimą.

Norint patikrinti „Hall Effect TPS“ funkcionalumą, reikia išmatuoti įtampos išėjimus ir atsparumas nurodytoms terminalams reikia tyrimo.Šių bandymų atlikimas užtikrina, kad ECM gautų tikslius droselio padėties duomenis, kurie patobulina degalų ir galios reguliavimą.

Pagrindinė dvigubos salės efekto droselio pozicijos jutiklio grandinės struktūra:

Stumdomas atsparumo droselio padėties jutikliai

Stumdomas pasipriešinimas TPS veikia kintama atsparumu, koreliuojančiu su droselio kinetika.Rezistoriaus judesys sukuria linijiškai keičiamą įtampos išėjimą, tiksliai parodydamas droselio būseną.Ši konfigūracija leidžia ECM tiksliai interpretuoti droselio angas.Tokie modeliai kaip „Buick Excelle“ naudoja šiuos jutiklius, tiekdami etaloninę įtampą, kurie, projektuojant, suteikia galimybę aiškiems jutimo rodmenims atspindėti droselio sąlygas.

Droselio padėties jutiklio funkcionalumas

Droselio padėties jutiklis (TPS) yra raktas į optimalų variklio valdymą ir veikia atsižvelgiant į kintamo pasipriešinimo principą, pateikdamas išsamų atsiliepimą variklio valdymo moduliui (ECM).Jutiklis naudoja slenkantį varistorių, kad sureguliuotų įtampos išėjimą pagal droselio judėjimą, perduodant niuansuotą informaciją apie droselio kampą į ECM, kuris vėliau kalibruoja degalų įpurškimą.Sistemoje yra du rezistoriai: vienas vertės padidėja, o kitas sumažėja, kartu sukuriant dinaminį įtampos signalą, kad būtų galima tiksliai stebėti droselio būseną.

Be to, TPS apima saugią funkciją, kuri užtikrina nuolatinį veikimą, nors ir sumažėjęs pagreitis ir aktyvuoti EPC įspėjimai, net jei vienas jutiklis sugenda.

Susijęs tinklaraštis